Thursday, September 30, 2010

ခ်စ္ခဲ့မိပါသည္မိနွင္းဆီ


့ေဟး....ညီေဇာ္ အတန္းျပီးရင္
ကင္တင္းန္သြားျပီး လကၹက္ရည္ သြားေသာက္ရေအာင္ကြာ.....
ထုိက္ေဇာ္က အေဖာ္လာညွိသည္။
လကၹက္ရည္ဆိုင္ ယဥ္ေက်းမႈကို က်ေနာ္ႏွစ္သက္ပါသည္
ဒါေပမယ့္ အျမဲျပားခ်ပ္ေနတတ္တဲ့ ပိုက္ဆံအိပ္က က်ေနာ္႕ကိုအျမဲတားျမစ္တယ္။
ေတာ္ပါျပီကြာ ငါ စာၾကည့္စရာေတြရွိေသးတယ္။
လာပါကြာ ငါတိုက္မွာပါ တစ္ေယာက္ထဲ ပ်င္းလို႕...
ဒါနဲ႕ စကားမစပ္ မင္း ႏွင္းဆီေမကိုသိလား..ေက်ာင္းမွာ ေတာ္ေတာ္စားေနတယ္ကြ.
.ငါေတာင္ လႈပ္ရွားမလားလို႕.
ရင္ထဲလႈိင္းေတြ လႈပ္ခပ္သြားသည္။
စိတ္မဝင္စားနိုင္ပါဘူးကြာ တစ္ႏွစ္တစ္တန္းေအာင္ေအာင္ မနည္း ၾကိဳးစားေနရတာ
ငါက မင္းလို က်ဴရွင္ မတက္နိုင္ဘူး....ျပီးေတာ့ ငါဝါသနာပါတဲ့ ကဗ်ာေလး စာေလးေရးဖို႕
အခ်ိန္ေပးရေသးတယ္......ငါ့ ကဗ်ာေတြထဲမွာ ခ်စ္လို႕၊လြမ္းလို႕ရတာပဲေလ...
ေအးကြာ မင္းမလိုက္ခ်င္လဲ ငါ သက္ကိုကိုပဲ ေခၚသြားေတာ့မယ္...

ႏွင္းဆီေမတဲ့ နာမည္ေလးလွသလို လူကလည္း အရမ္းလွျပီး အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ေကာင္မေလးပါ
ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းသားေတြရဲ့ႏွလံုးသားေတြကို ဖမ္းစားထားတဲ့ ဘုရင္္မေလး
ခ်မ္းသာၾကြယ္ဝတဲ့ အသိုင္းအဝိုင္းက ေမြးဖြားလာခဲ့သူေလးမို႕ထင့္ နုပ်ိဳျခင္းေတြနဲ႕ အစြမ္းကုန္ လင္းလက္ေနသူေလးေလ

က်ေနာ္က ...အင္း...က်ေနာ္ကေတာ့ သူမနဲ႕ဆန္႕က်င္ဖက္ေတြအားလံုး ပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ အညတရ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္
ေတာကတက္လာျပီး ေခြ်ေခြ်တာတာနဲ႕ ပညာလာသင္ရတဲ့ က်ေနာ္လို ရြက္ၾကမ္းေရက်ိဳတစ္ေယာက္ဟာ
သူမအေတြးေတြထဲ ဘယ္လိုမွ မလင္းလက္ႏိုင္တဲ့ ၾကယ္တစ္စင္းပါ။
ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ ခ်စ္မိခဲ့တယ္ မိႏွင္းဆီရယ္....အဲဒီေန႕ရက္ေတြမွာ က်ေနာ္ဟာ ပန္းပြင့္အိပ္မက္ေတြထဲမွာ မူးယစ္ေနခဲ့...

တေရြ႕ေရြ႕ ေရြ႕ေနတဲ့
ေျခေထာက္ေတြက ဘယ္အရပ္ကို သြားေနသလဲ?
က်ေနာ္ေရြ႕လ်ားရာေဒသက ခ်စ္သူရွိရာ ရပ္ဝန္း
တခြန္းထဲ အျငင္းပယ္ခံခဲ့ရတဲ့
က်ေနာ္အခ်စ္ေတြအတြက္
ႏွလံုးသားက သေဘာထားအျပည့္နဲ့ ခြင့္လႊတ္ခဲ့
ေျခေထာက္ေတြသူမရွိရာေရာက္ရာက္သြားျမဲ...

”နင့္လိုေကာင္ကမ်ား မတန္မရာ ငါ့ကိုရည္းစားစကားေျပာတယ္ေပါ့..ဟင္း..ဟင္း.
ကုိယ့္အေျခအေနကိုသိပါ ညီေဇာ္ရယ္ဟင္း..ဟင္း..ဟင္း..”
နားထဲမွာပဲ့တင္ထပ္ေနဆဲ..က်ေနာ္ရဲ့ မာနေတြကိုရိုက္ခ်ိုဳးခဲ့တဲ့ စကားေတြပါ။
ဒါေပမယ့္ နာၾကည္းလို႕မရခဲ့ဘူး.မုန္းလို႕ မရခဲ့ဘူး...
သူမရဲ႕လွပတဲ့နႈတ္ခမ္းေတြဆီက က်ေနာ့္အတြက္ သီးသန္႕ရည္ရြယ္ခဲ့တဲ့ စကားလံုးေတြမို႕
က်ေနာ္ ျမတ္ျမတ္နိုးနိုး သိမ္းဆည္းထားမိပါသည္။
ခ်စ္ခဲ့ပါတယ္ မိနွင္းဆီ က်ေနာ္ ခ်စ္ေနမိဆဲပါ ျပီးေတာ့ ခ်စ္ေနလိမ့္ဦးမယ္ေလ။

သားထက္ (မံုရြာ နည္းပညာတကၠသိုလ္)

No comments:

Post a Comment