Thursday, September 30, 2010

က်ေနာ္သိပ္ခ်စ္မိေနတဲ့က်ေနာ္

က်ေနာ္ေလ
ပိုင္ဆိုင္ဖို႕ဆိုျပီး
ၾကိဳးစားခဲ့တိုင္းသာ
ရရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္
ဘာေတြကိုေတာင့္တရမလဲ?
ေမ့ေမ့ကိုလြမ္းတဲ့အခါ
ေဝ့သီခဲ့တဲ့မ်က္ရည္ေတြ...
ေဖ့ေဖ့့ကိုသတိရတဲ့အခါ
ေဝ့သီခဲ့တဲ့မ်က္ရည္ေတြ...
ညီေလးညီမေလးေတြကို ေအာက္ေမ့တဲ့အခါ
ေဝ့သီခဲ့တဲ့မ်က္ရည္ေတြ...
ျပီးေတာ့ ခ်စ္သူကို တမ္းတတဲ့အခါ
ေဝ့သီခဲ့တဲ့မ်က္ရည္ေတြ...
အဲဒီမ်က္ရည္ေတြကေရာ
ဘာေတြကိုေတာင့္တခဲ့တာလဲ?
ဒီလိုနဲ႕ ေန႕ေတြညေတြ
အာရုဏ္ေတြ ဆည္းဆာေတြ
ျဖတ္သန္းသြားၾက
က်ေနာ္ကေတာ့
ဘာကိုမွအေသအခ်ာ မသိခဲ့ဘူး
ဒါေပမယ့္တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္
က်ေနာ္အရမ္းခ်စ္ေနမိတဲ့
လူသားေလးတစ္ေယာက္ကေတာ့
က်ေနာ္ေပါ့့

သားထက္ (မံုရြာ နည္းပညာတကၠသိုလ္)

No comments:

Post a Comment