Thursday, February 17, 2011

ေ၀းေ၀းက မီးအိမ္

အသံေတြနဲ႔ စိတ္ပူ ေနေသးလား
ကၽြန္ေတာ္႔ အသံမွာ လြမ္းေနလား
ကၽြန္ေတာ္႔ လမ္းကို စိ္တ္ပူေနလား

လူကိုယ္တိုင္ မေရာက္ႏုုိင္ခ႔ဲ
အေမရဲ႕ ေမတၱာေတြနဲ႔
ကၽြန္ေတာ္႔ ညေတြ ေႏြးေထြးခ႔ဲပါတယ္

အေမ႔ မ်က္ရည္ေတြတစ္ေန႔ ခမ္းေၿခာက္ရမွာပါ
အေမ႔ အၿပံဳးေတြ တစ္ေန႔ပြင္႔မွာပါ
အေမ ေထြးပိုက္ခဲ႔ေပမယ္႔
ကၽြန္ေတာ္ မခို၀င္ႏိုင္ေသးတာ
၀မ္းနည္းေနမလား အေမ

အေမ႔ စိုးရိမ္ၿခင္းေတြေၾကာင္႔ လမ္းမေပ်ာက္ခ႔ဲတာ
အေမ႔ အသံနဲ႔ လမ္းေလ်ာက္တတ္ခဲ႔တာ
မိုက္မဲမွူ႔ရဲ႕ သားသမီးကို အေမဘယ္ေလာက္ထိခ်စ္ပါသလဲ
ကၽြန္ေတာ္လည္း တစ္ေန႔ေန႔ေတာ႔
တစ္ေန႔ေန႔ေတာ႔ ေပါ႔ အေမရယ္
ပန္းေတြ အရမ္းပြင္႔တဲ႔ အသိုက္အၿမံဳမွာ
အေမ႔ကို
ၿပန္လည္ ေတြ႕ဆံုႏိုင္မွာပါ . . .

စ်င္မင္းဧ

No comments:

Post a Comment