Friday, August 12, 2016

"...တန္ဖိုးမ်ား..."



သူ႔တန္ရာတန္ေၾကးကို မေပးဆပ္ဘဲ ေလာကႀကီးက က်ေနာ္တို႔ကို ဘာမွေပးမွာ မဟုတ္ပါဘူး။

အဲဒီလိုပဲ က်ေနာ္တို႔လုပ္ေနတဲ့ အလုပ္တစ္ခုအတြက္ တန္ရာတန္ေျကးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ယူမွရမယ္။

"အလကားရ ေရ အေသေသာက္" ဆိုတဲ့ စကားပံုက အလကားျဖစ္လာတာ မဟုတ္ဘူးေလဗ်ာ။

က်ေနာ္တို့ျမန္မာေတြက ဖရီးဆို ဂ်ီးေတာင္ လာတြန္းခိုင္းမလားပဲဗ်။

ကိုယ္တကယ္ေစတနာရွိလို့ လိပ္ျပာသန့္သန့္ ကူညီလိုက္ရတာကေတာ့ တကယ့္ကို စိတ္ခ်မ္းသာပါတယ္။

အဲလိုမွ မဟုတ္ရင္ေတာ့ တန္ရာတန္ေၾကးကို ေတာင္းတတ္ဖို့ေတာ့လိုတယ္။

ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ တခ်ိဳ႕လူေတြက တန္ဖိုးနားမလည္ျကဘူး။

ကိုယ္ပိုင္တဲ့အရာ ကိုယ္လုပ္တဲ့အလုပ္မွ တန္ဖိုးရွိတယ္ မထင္ပါနဲ့။

အရာရာတိုင္းမွာ သူ႔တန္ဖိုးနဲ႔သူ ရွိၾကတယ္ဆိုတာ က်ေနာ္တို႔ နားလည္ဖို႔လိုတယ္။

တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ တန္ဖိုးထားတတ္ၾကပါေစ။

လင္းေဝ

No comments:

Post a Comment