Friday, August 12, 2016

...က်ေနာ္နဲ႕က်ေနာ္...



က်ေနာ္ကေတာ့
လူေတြ
အထင္ျကီးတာျကီးကို
အရသာတစ္ခုလို
မခံစားခ်င္ပါဘူး...

လူေတြက
အထင္ျကီးျပီးရင္
ေလွာင္ေျပာင္နွိမ့္ခ်ဖို့ကိုလည္း
ဝန္ေလးျကမွာ
မဟုတ္ဘူး...

သူမ်ားေတြကို
မွန္တစ္ခ်ပ္လို
က်ေနာ္
မျကည့္ခ်င္ဘူး...

က်ေနာ္က
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္ပဲ
မွန္တခ်ပ္လို ၾကည့္ျပီး
ဆံုးျဖတ္ခ်င္တယ္...။

လင္းေဝ

No comments:

Post a Comment