Sunday, March 15, 2015

ခါးသက္တဲ့ အမွန္တရားေတြ မေျပာခ်င္ဘူး



ကိုယ့္ သမၼတ မေကာင္းေၾကာင္း ကိုယ့္အစိုးရမေကာင္းေၾကာင္းေတြ မေျပာခ်င္ပါဘူး..
ဒါေတြေျပာရတာ ကိုယ့္ေပါင္ကို လွန္ေထာင္းရသလို မလွတာရြာလည္ျပရသလို ရင္နာစရာလဲေကာင္း အရမ္းရွက္စရာလဲေကာင္းပါတယ္..

တကယ္ဆို က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံက ဘယ္လိုတိုးတက္တာဗ်..
က်ေနာ္တို႔ အစိုးရက အရမ္းေကာင္းတာဗ်..
က်ေနာ္တို႔ သမၼတႀကီးက အရမ္းေတာ္တာဗ်လို႔
ကမ႓ာ့အလည္မွာ ေခါင္းေမာ့ရင္ေကာ့ၿပီး ေျပာခ်င္တာ က်ေနာ္တစ္ေယာက္ထဲ မဟုတ္ပါဘူး
 ျမန္မာျပည္ တိုးတက္ေရးလိုလားၾကတဲ့  ျမန္မာႏိုင္ငံသား အားလံုး ျဖစ္မယ္လို႔ ယံုၾကည္တယ္..

ခုေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေျပာခ်င္တဲ့ စကားေတြ ခုထိေျပာခြင့္မရခဲ့ဘူး

က်ေနာ္တို႔ မေျပာခ်င္တဲ့ ခါးသက္တဲ့ အမွန္တရားေတြ မေျပာခ်င္ေပမယ့္ ေျပာေနရတယ္..

အစိုးရလူႀကီးမင္းမ်ားခင္ဗ်ာ ၁ လ သိန္းတရာမွ ေလာက္မယ္ဆို သိန္းတရာ ယူပါ၊ ၁လသိန္းတေထာင္မွေလာက္မယ္ဆိုရင္ သိန္းတေထာင္ယူပါ

လာဘ္မစားဘဲ တိုင္းျပည္ကိုေရာင္းမစားဘဲ တိုင္းျပည္ တိုးတက္ေအာင္ လုပ္ေပးၾကပါ ခင္ဗ်ား

ခါးသက္တဲ့ အမွန္တရားေတြ ဆက္မေျပာပါရေစနဲ႔ဗ်ာ က်ေနာ္တို႔ ျပည္သူေတြ ရင္နာရတာေတြ ဘဝနာရတာေတြ မ်ားလွပါၿပီဗ်ာ

လင္းေဝ

No comments:

Post a Comment