Sunday, February 8, 2015

အေဖ...


အေဖက ေတာသား
စကားေျပာေတာ့ နဲနဲၾကမ္းတယ္
ဒါေပမယ့္
သူ႔ စကားေတြက
႐ိုးသားတယ္...
အေဖက လယ္သမား
တိုက္ေတြ ကားေတြ
မဝယ္ႏိုင္ဘူး
ဒါေပမယ့္
ဘယ္သူ႔ မ်က္ရည္ေပါက္ႀကီးငယ္မွ မပါတဲ့
သူ႔ေခြ်းနဲစာ စစ္စစ္က
ျဖဴစင္တယ္..
အေဖက ပညာရွင္မဟုတ္ဘူး
ဘြဲ႕မရဘူး
ဆယ္တန္းမေအာင္ဘူး
ဒါေပမယ့္
သူ႔သားသမီးေတြကို
ပညာတတ္ႀကီးေတြ
ျဖစ္ေစခ်င္တယ္..
ေႏြ ဆိုလဲေႏြ..
မိုး ဆိုလဲ မိုး..
ေဆာင္း ဆိုလဲ ေဆာင္း...
ေနဒဏ္ကို ေက်ာခံ
မိုးဒဏ္ကို ရင္ေကာ့
ႏွင္းဒဏ္ကို မတုန္ခိုက္..
ဘဝဆိုတဲ့ တိုက္ပြဲအတြက္
အေဖက
မိသားစုေရွ႕
မားမားမတ္မတ္ ရပ္ခဲ့...
သူကေတာ့ ပုဆိုးၾကမ္း အက်ၤ ီႏြမ္းကိုဝတ္
သားသမီးေတြ ဝတ္ေကာင္းစားလွ ဝတ္ေစသူ..
သူကေတာ့ ထမင္းၾကမ္း ဟင္းၾကမ္းစား
သားသမီးေတြ ထမင္းေကာင္း ဟင္းေကာင္း စားေစသူ..
သူကေတာ့ ကားတာယာ ဖိနပ္ကိုစီး
သားသမီးေတြ ကတၱီပါဖိနပ္က မာစီးတီးထိ စီးေစခ်င္သူ..
သူ႔အရိပ္က သူမ်ားေတြထက္ ေသးရင္ေသးမယ္
က်ေနာ္တို႔အတြက္ ႀကီးမားေအးျမတဲ့
အရိပ္စစ္တစ္ခု..
သူက
သူ႔ကိုယ္က ေခြ်းနံ့နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ဘဝေသးေသးေလးေတြကို
လံုျခံဳေစတဲ့သူ..
..
က်ေနာ္တို႔ ေသြးေၾကာေတြအားလံုး
အေဖ့ ေခြ်းစက္ေတြနဲ႔
လွည့္ပတ္ စီးဆင္းလို႔
က်ေနာ္တို႔ ရွင္သန္ျခင္းေတြဟာ
အေဖ့ အားမာန္ေတြနဲ႔
ရဲရင့္ခဲ့...
...
....
.....
အဲဒီလို လူတေယာက္အတြက္
က်ေနာ္ေျပာခ်င္တယ္
..
႐ိုးသားတဲ့
လယ္သမားတေယာက္ရဲ႕ သားျဖစ္ရတာ ဂုဏ္ယူတယ္
..
က်ေနာ္တို႔
ဘယ္လို ဘဝေတြေရာက္ေရာက္
က်ေနာ္တို႔အတြက္
အၿမဲေတာက္ပေနမယ့္
လမ္းျပၾကယ္ တစ္စင္း
ၿပီးေတာ့
ဘယ္ေတာ့မွ မေပ်ာက္ပ်က္ႏိုင္တဲ့
က်ေနာ္တို႔ ရင္ထဲက
ထာဝရ သူရဲေကာင္း တစ္ေယာက္အျဖစ္
က်ေနာ္တို႔ရင္ထဲ
လင္းလက္တည္ရွိေနမည့္သူဟာ
အေဖပါပဲ..လို႔
ေက်းဇူးပါ...
အေဖ...
လင္းေဝ (မံုရြာနည္းပညာ)

No comments:

Post a Comment