Saturday, February 28, 2015

ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္


ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ
ဘာလို႔ ...
မတိုးတက္တာလဲ ေမေမ

ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ
ဘာလို႔
အရမ္းဆင္းရဲတာလည္း ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ဘာလို႔
ကမာၻ့အလည္ မ်က္ႏွာငယ္ရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံလယ္သမားေတြ
ဘာလို႔ဒုကၡေရာက္လဲ ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ အလုပ္သမားေတြ
ဘာလို႔ ေခါင္းပံုျဖတ္ခံရတာလဲ ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ျပည္သူေတြ ဘာလို႔
အဖိႏွိပ္ခံရတာလဲ ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ဘာလို႔ တရားဥပေဒ မစိုးမိုးတာလဲ ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ တရားဥပေဒက
ဘာလို႔ မမွ်တရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ပညာေရးက ဘာလို႔
အရမ္းနိမ့္က်ရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ က်န္းမာေရးေတြ
ဘာလို႔ ဒီေလာက္ညံ့တာလဲ ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ဘာလို ဒီေလာက္အက်င္႔ပ်က္ခ်စားေနရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ အဖိုးတန္သစ္ေတာေတြ
ဘာလို႔ ျပဳန္းတီးရတာလဲ ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ေတာေတာင္ေတြ
ဘာလို႔
ျပဳန္းတီးရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ အဖိုးတန္သယံဇာတေတြ
ဘာလို႔ ဆံုးရႈံးရတာလဲ ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ျမစ္ေခ်ာင္းအင္းအိုင္ေတြ
ဘာလို႔
ပ်က္စီးရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ စစ္သားေတြ
အက်ိဳးမဲ့စစ္ေတြတိုက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသား စစ္သားနဲ႔ညီေနာင္ သားခ်င္းေတြ
ဘာလို႔
အေသဆိုးနဲ႔ ေသၾကရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ညီေနာင္အခ်င္းခ်င္း
ဘာလို႔
မတရားတဲ့ စစ္ေတြ ခင္းေနရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ဘုန္းႀကီးျပည္သူနဲ႔ေက်ာင္းသားေတြကို
ဘာလို႔
ရက္ရက္စက္စက္ ပစ္သတ္ခိုင္းခဲ့ၾကတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ မိဘမဲ့ကေလးေတြနဲ႔ ပညာသင္ခြင့္မရတဲ့ ကေလးငယ္ေတြ
ဘာလို႔
မ်ားသည္ထက္မ်ားလာရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ
စစ္သားနဲ႔ ျပည္သူကို
ဘာလို႔
ေသြးခြဲထားတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ စီးပြားေရးကို လက္ဝါးႀကီးအုပ္
ဘာလို႔
လက္တဆုပ္စာပဲ ခ်မ္းသာေနၾကတာလဲ ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ျပည္သူေတြ
ဘာလို႔
တိုင္းတပါးမွာ ကြ်န္ခံရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ အမ်ိဳးေကာင္းသမီးေလးေတြ
ဘာလို႔
လူကုန္ကူးခံေနရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ
ပညာတတ္မိန္းမပ်ိဳေတြ
ဘာလို႔
တိုင္းတပါးမွာ အိမ္ေဖာ္လုပ္ေနရတာလဲ
ေမေမ
ဒီလူႀကီးေတြ တကယ္ေစတနာေကာင္းရင္
က်ေနာ္တို႔ႏိုင္ငံ ဘာလို႔....
...
.....
........
ဘာလို႔လဲ
...
......
........
ေမေမ...
လင္းေဝ

No comments:

Post a Comment