Saturday, May 2, 2015

သံေဝဂ

...အသိ...


တေန႕က

လူသားတစ္ေယာက္

ေလာကကို

အျပီးတိုင္နွႈတ္ဆက္

ဒီဘ၀ကေန

လက္ျပ ထြက္ခြာသြားတယ္....

ရွင္သန္ခဲ့တဲ့

ဒီ ႏွစ္ေတြအတြင္း

သူ

ဘာ ေကာင္းမႈေတြျပဳခဲ့လို႕

ဘာ မေကာင္းမႈေတြျပဳသြားခဲ့လဲ..

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္

ေကာင္းရာသုဂတိ

ေရာက္ပါေစလို႕

က်ေနာ္

ဆုေတာင္းေပးမိတယ္...

ဒီလိုနဲ႕

က်ေနာ္ကိုယ္ က်ေနာ္

မွန္ထဲ ျပန္ၾကည့္ေတာ့

ဟုိတုန္းကတည္းက

မလွခဲ့တဲ့ရုပ္က

ပိုပိုဆိုးလာသလိုပဲ..

ဘယ္အခ်ိန္က

ေပါက္ေနမွန္းမသိတဲ့

ဆံပင္ျဖဴေတြက

က်ေနာ့္ေခါင္းေပၚ

ဟိုတစ္စ....ဒီတစ

က်ေနာ့္အဖိုး ေျပာသလို

ေျပာရရင္

ေသမင္းကေတာ့

အလံ လာစိုက္ေနျပီထင္ရဲ့...

တကယ္ေတာ့

နုပ်ိဳမႈဆိုတာကလဲ

တီဗြီဖန္သားျပင္ေပၚက

ေၾကာ္ျငာ တစ္ပုဒ္ေလာက္ေတာင္

ၾကာရွည္ မခံလိုက္သလိုပဲ..

ပါးေရ တြန္႕ေနတဲ့

အျပံုးေတြက

က်ေနာ္တို႕ရဲ့ဇရာကို

ဖုံးကြယ္မထားနိုင္ေတာ့ဘူးေလ...

မေသခ်ာတဲ့

မနက္ျဖန္ေတြမွာ

ဘာေတြျဖစ္လာမလဲ

ဒါလည္း

က်ေနာ္တို႔ မသိႏိုင္ဘူး...

က်ေနာ္တို႔ဟာ

ဒီေန႔ရဲ႕

ေသခ်ာတဲ့ ရွင္သန္မႈကိုပဲ

တန္ဖိုးရွိစြာ

အသံုးခ်ရမယ္ေလ...

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ကြယ္

ရခဲလွတဲ့

လူ႔ဘဝမွာ

ဗုဒၶဘာသာ ျဖစ္ရျခင္းအတြက္

က်ေနာ့္ရဲ႕ လူျဖစ္ရျခင္းကိုပဲ

ျမတ္ႏိုးမဆံုးဘူး

ျဖစ္မိပါရဲ႕...



လင္းေ၀

No comments:

Post a Comment