Monday, December 31, 2012

နွစ္သစ္ဆုေတာင္း

သယ္ရင္ညီကိုေမာင္နွမမ်ားခင္ဗ်ာ..

ဒီေန႕ဟာ ၂၀၁၂ ရဲ့ ေနာက္ဆံုးေန႕ပါ။ဒီေန႕၂၀၁၂ ဟာ ဆည္းဆာေအာက္မွာ ေၾကြလြင့္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားျပီးေနာက္ ၂၀၁၃ ဟာ ေနာက္ေန႕နံနက္အာရံုဏ္နဲ႕အတူ ဖူးပြင့္လာေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။
၂၀၁၂ က်ေနာ္တို႕ လုပ္ခဲ့တဲ့ ေကာင္းမႈမေကာင္းမႈ ၊ က်ေနာ္တို႕ခံစားခဲ့ရတဲ့ ၀မ္းနည္းမႈ၊ေပ်ာ္ရႊင္မႈ၊ရင္ခုန္မႈေတြ ဟာျပီးဆံုးသြားေတာ့မွာပါ။
အဲဒီရဲ့ အက်ိဳးတရားေတြ သယ္ေဆာင္ရင္း က်ေနာ္တို႕ ၂၀၁၃ နွစ္သစ္ရဲ့ ေဆာင္းရာသီရင္ခုန္သံေတြနဲ႕အတူ က်ေနာ္တို႕ ဆက္လက္ရွင္သန္ၾကရေတာ့မယ္။
ကုန္ဆံုးသြားတဲ့အခ်ိန္ေတြကို က်ေနာ္တို႕ျပန္မရနိုင္ေတာ့သလို မွန္ခဲ့မွားခဲ့တာေတြကိုလဲ က်ေနာ္တို႕ ျပင္ဆင္ခြင့္ မရနိုင္ေတာ့ပါဘူး။
အရာအားလံုး ကို ဒီေန႕ည ၁၂ နာရီတိတိမွာ happy new year လို႕ေအာ္ရင္း
ေနာင္တမဲ့စြာ ေသာကမဲ့စြာ ၀မ္းနည္းျခင္းကင္းမဲ့စြာ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းကင္းမဲ့စြာ မာနမဲ့စြာ ေက်ာခိုင္းလိုက္ၾကပါစို႕။

နွစ္သစ္မွာ က်ေနာ္တို႕ေတြ မေကာင္းမႈနည္းနည္း ေကာင္းမႈမ်ားမ်ား။
အမွားေတြျပင္ဆင္ရင္း အမွန္တရားကို ျပဳစုရင္း အမ်ားအက်ိဳး အမ်ိဳး၊ဘာသာ၊သာသနာနဲ႕ နိုင္ငံအက်ိဳး ျပုရင္း ျမန္မာ့သားေကာင္း သမီးေကာင္းအျဖစ္ ၾကိုးစားရင္း က်ေနာ္တို႕ လူသားဆန္ေသာ လူသားေတြရဲ့ ဂုဏ္ကို ျမွင့္တင္ၾကပါစို႕။

နွစ္သစ္မွာ အားလံုးေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ။

လင္းေ၀ (မံုရြာနည္းပညာ

No comments:

Post a Comment