Monday, November 28, 2016

"အသိ၊ သတိ"


က်ေနာ္တို႔ စိုက္ပ်ိဳးခဲ့တဲ့ အသီးကိုပဲ က်ေနာ္တို႔ စားသံုးရမွာပါပဲ
က်ေနာ္တို႔ျပဳခဲ့ အတိတ္ရဲ႕ ေကာင္းကံဆိုးကံေတြဟာ က်ေနာ္တို႔ေနာက္မွာ က်ေနာ္တို႔နဲ႔အတူ အရိပ္ပမာ အၿမဲလိုက္ပါလာမယ္ဆိုတာကေတာ့ ေလာကရဲ႕ အမွန္တရားပါပဲ

 ဒါေပမယ့္ "ေဗာဓိပင္ခ်ိဳး ေရႊအိုးရ ေဗာဓိပင္ပ်ိဳး ေပါင္က်ိဳးရ" ဆိုတဲ့ တရားေတာ္ေလးကိုလည္း ဆင္ျခင္သင့္ပါတယ္

ဒီဘဝမွာ မေကာင္းမႈျပဳလွ်င္ အတိတ္ဘဝက ေကာင္းတဲ့ကံေတြ ေမွးမွိန္ေစၿပီး ဒီဘဝမွာ ေကာင္းမႈျပဳလွ်င္ အတိတ္ဘဝက မေကာင္းတဲ့ကံေတြကို တားဆီးေပးႏိုင္ပါတယ္

ကုသိုလ္ေကာင္းမႈ ဘုရားတရားကိုေတာ့ အခ်ိန္ရတိုင္းျပဳၾကပါလို႔

အားလံုး ေဘးရန္ကင္းၾကပါေစဗ်ာ

လင္းေဝ

No comments:

Post a Comment